all i need is you! <33

Hej!
Har nyss bakat, ska typ fira minijul igen fast med typ släkten. hahah lite K!

idag va man i skolan, ganska rolig dag eller det beror på vad som räknas som roligt..?
Efter skolan följde Julia med mig hem hon skulle bara läsa min berättelse och säga hejdå!
Hatar dig, kmr inte kunna leva utan dig i en vecka jag kmr DÖÖÖÖ!! kmr sakna dig som fan älsking! pusss älskar dig! <3333333333333333333333


Jag är fett stolt har skrivit en berättelse(mobba inte!) och den e typ bra...hahah lite självgod... hade typ inget att göra så jag skrev lite så här halvt random hahah...

När Julia tagga så åkte jag till träningen, träna i 2 timmar *stolt*
Nu ska jag typ läsa och fortsätta på min berättelse!

P u s s s s s s s s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0