Have You Ever Tried Sleeping Whit A Broken Heart-

"Well you can try sleeping in my bed"


Är kär i den låten! Haha sjkut gammal men det funkar!

Kom nyss hem från Skärholmen där jag träffade Emelie och Julia dom typ skrämde mig.
Vi gick in på HM i 5 min och jag garvade ihjäl mig! Så sjukt galet att man kan ha så roligt på så kort tid! Haha!
Gillar fortfarande Skyltdockan med glasshår och turbanen Julia försökte sätta på den?

Ahahh<3

Innan idag så va jag och Mix och träffade Chrille och Ackis i typ 30 min. Sen skulle våra päron äta lunch och sen flydde vi till Liljeholmen och flummade runt. Haha roliga päron man har...HOST.

Sen gick vi hem till mig och va hemma i 10 min innan vi gick ut med Bianca. Fick typ tvinga henne att följa med.
Hon gillar inte pedofiler,kanske är därför hon inte vill gå ut med mig...

Hahah sen typ drog hon med mig hem. Jävligt snabb,stark och Envis hund man har.

Snart kmr famlijen och vi ska ha lillajulafton. yay.

Seeeees


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0