Heheh

Shuuululu!
Kom hem för ett tag sen, har varit på gården med mix och elvira! Hahah älskar er!!
Vi spela typ tjejkompass mkt kul! Vi vann och fick köpa vad vi ville för 10 kronor.
Skulle kanske sova hos mix idag men det gick inte så ska göra det imorrn.
jag e fett glad för vi börjar 10 imorrn och slutar 11! Yeeeeeey!!

Efter skolan skulle typ jag mix elvira och kanske några fler bli fettot om äta på typ McDonald hihi busigt

Känner att jag e lite desperat efter Julia!! Saknar henne!!!!! Puss på skinkan gmn! <333333333333333333333333
När du kmr hem så kmr ditt skåp vara lite ner kletat och din brevlåda full med brev från mig! <3

Snart ska jag ta bort mitt smink och dansa 80-tals danser ahahha

Alice jag har en fråga till dig e du maaaaad on me?? <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0