i don't exactly hate you, but if you were on fire and i had water, i'd drink it.

mix och juuulia
hej folk :)
haha failade lite när jag skulle logga in idag, skrev något heeelt jättekonstigt. hehe.
just nu sitter jag och dricker vitaminer, sen när min pappa drar sig upp ur sängen blir det pepparkakshus tillsammans med min (biologiska) bror ! :D
men jag har redan smakat på degen hehe. den är jättegod.!.
lite senare, runt halv fyra ska jag vara i stallet för genrep till luciashowen med lite pe0ple. asså herregud min dräkt! nejmen nu ska jag inte skriva något mer om det för ni kommer ändå inte fatta någonting.. ;)
frågorna bara trillar in, awesome, ska bli fett kul att svara på dem, görs nog som sagt någon gång i veckan nu, :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0