ibland vill jag bara packa och dra, ge mig av, lämna knaset som jag tacklar var dag

Hola.
Kom hem för nån timme sen, har inte hunnit blogga, höhö.
I skolan så hände inte så mycket. Dog typ av hunger innan lunchen. Fyra lektioner innan man får mat, döda mig.
Sen hade vi idrott, vi dansade bugg, väldigt mysigt.
Sen drog jag, Emelie och Alice Fors (men vi är fortfarande inte vänner) till bussen med sällskap av Joseph och Nattis, som joinade oss på bussen. Myspys.
Sen drog jag, Emelie och Alice hem till Emelie hem till Emelie och åt, sen var Alice tvungen att gå, men jag och Emelie drog till Skärholmen ändå.
Haha, vi flummade loss vid busshållplatsen, alla ba :Q
Sen på öb så typ mosade vi nån krämshit, som vi va tvungna att betala för sen. Lol.
Och när vi åkte rulltrappan så var emelies ena sko oknuten, och jag ba: "haha, jag dör om ditt skosnöre fastnar i rulltrappan".. OCH GISSA VAD DEN GÖR? Den fastnar, och jag får typ sjukt mycket skrattanfall, MKT KUL.
Kul, kulare, kulast. Fast va?
Känner att det är lite k.bry över hela inlägget, men jag hade en väldigt rolig dag, och ville skriva om den, höhö.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0