ingen dör oskuld, livet fuckar oss alla...

Heeej!
Kom nyss till mix som tvingar mig att se på De okända...jättekul *host*
Hon säger att jag kmr bli rädd hahah
Idag har man varit i skolan, astråkigt! Fast efter skolan så träffa man Lara, det va fett längesen typ i sommras.
Efter det så gick jag och mix till mig(vett att hon redan har skrivit det men skriver det ändå)
Vi typ åt och kolla på Jersey.
typ klockan 17 eller nått så gick mix hem och jag tagga till träningen. Dampa, fick stå och vänta på att nån skulle öppna. Så stog och frös, inte roligt!
Men nu ska vi dricka glögg, GOTT!
puss
Fredags innan allt....
ahah ser ner drogad ut...vad hände i fredags igentligen??


Mix försökte pierca sig själ ahah....Ja man kan ju verkligen fråga vad vi gjorde och vad som hände....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0