JAG BORDE VINNA PRIS I SMIDIGHET

TJAAAA ALLA FINA.
Sitter hemma och kollar på film, tänkte vara lite nostalgisk så jag valde High School Musical haha, längeseen.
Jag var ju så sjukt smidig idag också, typ lite innan vi slutade så typ ska jag gömma mig vid dörren så då springer jag dit, och så glider jag in i väggen med tån och typ börjar blöda (mkt synd om mig) och bröt typ halva nageln. Väldigt mysigt.
Eller inte.
Har ont i min tå, är hungrig. DET ÄR SÅ SYND OM MIG IDAG *öser på med självömkan*
Btw, whats up with the kommentarer? Mycket roligare att blogga om man loggar in och få se att någon kommenterat. Kom igeeeeeeeen, i know u can do this! :*

Kommentarer
Postat av: Hallojsan

2011-12-13 @ 15:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0