jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

HOLA.

Sitter och lyssnar på älskade Håkan Hellström. Myspys.

Idag var en trevligt dag (good sweden), vi blev stalkade av nollnollor, det va inte vi som stalkade dom som Emelie skrev. Men jag blev typ jätterädd för dom var överallt och jag fick ingen matro när jag åt, så det var synd om mig. Jag, Mira (som va i skolan idag, så jag va inte fat loner längre!!!) och Emelie typ asgarvade, det va extremt kul haha.

Efter skolan så drog vi till Skärholmen, och vi gjorde vår extreeeeemt fina dans överallt, flummade sönder och hade skiiiiiiiitkul.

Det där med julklappar gick väl sådär, har aldrig varit bra på det...

Men nu ska jag typ ta en dusch eller nåt.

PUSS :*

Mobbish bild, men pallar inte byta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0