om du var rosa så skulle jag slicka på dig!

hej!

Ligger typ i alice säng, mix typ drog nyss :( Lyssnar på Tjeeeeenare mannen hahah bästa ever ni måste lyssna!

http://www.youtube.com/watch?v=k3ki2YV_TGs

Igår hade vi typ fett awesome! kväll eller vi alla typ va fett sura hela tiden tills att vi gjorde vårt vidriga ljud och en fin låt:

Min bror, din näsa vara full av snor. Du tror du vara het men du liknar bara gammal get. När du glider runt i din jeep alla fattar det e stulet Skit. Respekt det bara vara en vanlig säkt. Din fitta vi inte veta vart den sitta, den vara svår att hitta. Kan du ge oss e karta, för vi inte vara smarta. Din karta inte vara tillför att parta, men när vi flexar vi lära dej en läxa, det kan du behöva så att du blir bedövad, sedan en dag ser alla din verkliga jag, alla kommer se vem du verkligen är,, sååå sur o tvär, ja prick så här. hahah älskra er....

ikväll ska kanske alice ska soooova hos mig yeeeey! Vi kmr ha fekke fekke!


nu har jag inte något mer att skriva!

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0