Orkar nt med dig mera jag vill vara fri-

Bojure,typ.

Idag så flumma jag Alice och Elvira sönder. Mkt roligt! Vi typ misshandlade Alice och sov...

Imorrn ska jag vara hos mickis och vi ska ha våran mini Jul. Kanske hemma hos mig?
Ska äta middag med Mickis för min pappa ska typ göra ngt.

På torsdag ska jag kanske träffa Magda (<3),Dampa på en snubbe elr kolla film. Lite svårt val...

Och på fredag blire fekke! Jag och Elvira ska till Alice landställe och typ sova i ett båt hus? Haha kmr bli awesome
Heelt galet!

Fick ju mina skor igår dom är tyo otroligt sköna...Mums hahah-

Veckan har gått så jävla snabbt,minns typ inte vad jag gjorde igår? Tror att jag är påverkad av ngt hehe.
Nee men imorrn äre lixom Onsdag..? Tiden går så snabbt,inte bara dagarna utan året har också gått så sjukt snabbt. Shiet låter som om jag är typ 60 och emo...
Yay,elr nt. Känner att inlägget är så roligt!

Ska typ försöka att få med mamma på en shopping runda haha.

Älskar:

Norlie & KKV-Nikotin

Kärlek till den asså. Och till Awesomenezz tjejorma också såklart!

Ska dra.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0