Party in the house bitches!!

Gooooood morning folks!! Hahah

Hmm jag hör polisbilar utanför mitt hus...?? :o jävla creeeepy!! :o
Haha men nu har alla dragit :(
Det blev awesome som jag trodde!
Fick min älskade fjällräven men den kmr om typ några dagar och vet inte om det var rätt model...om  det inte var den så kan man juh bara byta :)
Förutom den så fick jag typ bara kläder och sånt praktiskt!
Jag är väldigt stolt över min pappa, han kan rimma! :o mkt roligt (inte för att ni bryr er men ändå!
OMG Ilhan kan du bara hålla käften?? -.- han typ sitter och pratar med sig själv om nåt cp. -.-
Fast nu skriker han typ SPIDERMAN! -.-.-.-
jag dampar om ni undra.
Haha aja har börjat spela wordfued igen :) vinner över nästan alla i min familj/släkt :) jag äger i promise!
Nu ska jag spela på spela.se haha älskar! Mobba inte! :((
P u s s s s s s !
och juste alice jag tycker att du ska välja den svarta! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0