planer för i morgon <3

Hej hej!
Imorgon ska jag,Alice och Anna åka in till stan o shoppa o kanske fika.
Typ ganska längesedan alla vi gjorde ngt tsm, ska bli såå trevligt, men Anna har typ stukat foten så hon kanske inte orkar gå så jätte mkt.... det de blir mycket fika då istället.
aa nu bloggar som sagt alla som vanligt, lite inside informations (stavning?) är att jag och Emelie är vänner igen.
HAHAHA alla undrar typ vad som har hänt, men inte så jätte många vet och de är faktiskt ganska skönt...
Någon som har något bra tips på något mysigt cafe i typ T-centralen, eller där någonstans?

Nu ska jag göra ngt annat som jag inte vet för jag pallar inte blogga mer!¨
Kom igen nu komentera o tipsa bloggen för alla era vänner, kan vi slå besökar rekordet idag tror ni?!

//MICKIS

Kommentarer
Postat av: Denise

Fin blogg ni har! :) <3

2011-12-25 @ 22:55:01
URL: http://deniselagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0