Själen min är svart, ja den är svart och blänker

Hahah hej igen!
Har inget att göra så kan väl blogga lite, även fast jag inte har nått att skriva...heheh

igår så bakade jag lite julgodis. Det gjorde jag idag oxå hahha fetto jag vett.
Asså tänk om typ 6 dagar är det julafton! Jag typ längtar väldigt mkt!

Under jullovet händer väl inte så mkt :( Eller jooo jag får Träffa Julia, Som kmr hem om typ 5 dagar! eller 4 :))
Man har juh lite träningar också! Måste juh hålla igång

Snart ska jag typ plugga :( har en läxa kvar :(((
Och efter det när mixis har kommit hem ska man väl träffa henne och spela risk eller nått..

Men nu ska jag plugga
Puss

Ha en awesome dag nu!!


Kommentarer
Postat av: ida

sv: Jag köpte väskan för typ 1 år sen på ett stånd i Tc ovanför plattan asso den vägen man gick när man skulle till ung, där finns det! <3 kan snacka mer på fb :D

2011-12-18 @ 20:41:28
URL: http://idahasselblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0