Suger på att blogga-

Chacha!
Har typ sugit på att blogga senaste veckan. Va typ sjuk igår och sov helaaa dagen. Mys.
Så nu är jag typ pigg och orkar försöka tänka i skolan!
Vi har typ svenska på morgonen och vi ska lämmna in en resention nt bra! Har lixom nt gjort den...
Fast en bra sak är att vi nt kmr ha NO elr MATTE prov fören i Januari! Awesome,kanske kan klara de den här ggn
Just nu typ ligger/sitter jag i min säng och lyssnar på lite
 
OutKast-Git Up Git Out

Det är awesomenezz.

Ska blogga sen när jag kmr hem ska typ till läkarn sen till Vstertorp och döda en snubbe...Yay.

Aja ses sen då.

Puss

Kommentarer
Postat av: chris

du sa ju att du hade aids innan tyskan?

2011-12-15 @ 16:24:52
Postat av: Alice,ofc<3

Ja och nu har typ alla det efter gruppsexet! Tur att du slipper kolla dig :)

2011-12-15 @ 19:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0