SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN!

Miras

Anonym: Vem av er är hästtjej ?

Hehe det är jag .. :)

Anonym: Är ni oskulder??

-

Anonym: Varför bloggar du aldrig?

För jag inte alltid har tid, plus att jag har en annan blogg också - svårt att hinna med båda faktiskt, och jag har börjat blogga mer så klaga inte ! :)

Lukas: Vem av er är snyggast tycker ni? hahah

Mobbad fråga Lukas .. tror nog att alla tycker att alla är snygga - snyggare än dig också :*

Denise: Vem tycker ni är snyggast i 7an? :)

Haha jag vet inte, det finns några, nej men jag vet inte riktigt :)

Denise: Gillar ni någon? Isåfall vem?

Tror inte det :)

Denise: Hur kan du vara så söööt? :) <3

Åh, tack vad gulligt! Nu blev jag glad :) Du är :))

Elliot: E ni alla oskuld??? :P

-

Elias: Hur lång e du? <3

Längre än dig

Lukas: När ska ni svara på frågorna, asså exakt?

Gör ju det nu idjut

Anonym: Har ni varit ihop me ngn, isf vem/vilka?

Ja, det har jag, haha säger inte vilka..

Anonym: satsar ni på skolan?

Ja, det skulle jag säga att jag gör, man vill ju gå ut med bra betyg liksom

Anonym: vem är hest tjej?

Jag

Anonym: kan man bli sötare än dig?!

Haha vet inte riktigt vad jag ska svara på det, tack i guess :))

Anonym: går ni ofta på krök?

Neej

Anonym: röker ni?

Nej, verkligen inte, sabba lungorna och kommer att låta som darth vader hela livet, nej tack.

Anonym: vilka är topp fem snyggaste killarna i eran skola?

Wow, finns nog ett par stycken men hehe skriver inte, lite taskigt kanske

Anonym: vilka är topp fem snyggaste tjejerna i eran skola?

one word - AWESOMENEZZ
hehe





Julias


Anonym: Vem av er är hästtjejer?

Inte jag, haha.

Anonym: Är ni oskulder?

-

Anonym: Är du och Alice Fors fortfarande osams?

Nja, vi är väl typ lite halvt tvungna att "umgås", men bråket är inte löst. Nästa gång, skriv namn! ;)

Lukas: Vem av er är snyggast tycker ni?

ALLA ÄR LIKA SNYGGA ;* ♥

Denise: Vem tycker ni är snyggast i 7:an?

Jadu, finns många snygga enligt mig, kan inte välja! :)

Denise: Gillar ni någon? Isåfall vem?

Yes, vem är hemligt.

Denise: Är allt det där som hände mellan dig och honom sant?

Ärligt talat så vet jag faktiskt inte allt som sagts om mig och honom, så jag kan tyvärr inte svara på den frågan.

Elias: Hur fick du så fin mage/kropp?

Haha, tack så mycket. Jag tränar haha, måste ju vara fit for fight! ;)

Elliot: Är ni alla oskulder?

-

Anonym: Har ni varit ihop med ngn, isf vem/vilka?

Jag har varit tillsammans med ett antal personer, pallar inte skriva alla och vill dessutom inte det.

Anonym: vrf leker ni fjortisar?

Haha, vad snackar du om?

Anonym: vrf bråka du å Alice f?

Vi bråkade väl typ över en kille, haha. Och lite andra saker, men det tar jag inte upp här.

Anonym: satsar ni på skolan?

Ja, vill ju gå ut med bra betyg

Anonym: vem är hest tjej?

Inte jag, hahah.

Anonym: går ni ofta på krök?

nope ;)

Anonym: röker ni?

Absolut inte. Skulle aldrig få för mig att förstöra min kropp på det sättet.

Anonym: vilka är topp fem snyggaste killarna i eran skola?

Finns många snygga, skulle känna mig taskig om jag bara sa 5.

Anonym: vilka är topp fem snyggaste tjejerna i eran skola?

Hahah, får väl svara vi awesomenezz-cheyer haha.

 

Emms!<3

Malin/Mallan: Är du kär i nån??

Haha, vet faktist inte, tror det :)

Anonym: Vem av er är hästtjejer?

Inte jag!

Anonym: Är ni oskulder?

-

Lukas: Vem e snyggast av er tycker ni?

Mobbad.com! Alla e lika snygga!

Denise: Vem tycker ni är snyggast i 7:an?

öhh lite awkward att svar på det på bloggen...<3

Denise: Gillar ni någon? Isåfall vem?

Som jag sa förut ja, tror det :) Oxå lite awkward att säga det på bloggen...

Denise: Har du och Lukas varit på G?

Hahah, jaa men inte längre...haha

Elliot: E ni alla oskuld?

-
Anonym: Har ni varit ihop med någon isf vem/vilka?

öhhh jaa?... och vill typ inte säga??

Anonym: Vrf leker ni fjortisar?

hahah saaaay whaaaaa??

Anonym: Vad tränar du?

Handboll och friidrott men ska sluta på friidrott och typ börja på dans(står typ bland dom första inläggen)

Anonym: Satsar ni på skolan?

Jaaa, det e klart

Anonym: Vem e mest hest tjej?

inte jag!

Anonym: Går ni ofta på krök?

Nej.

Anonym: Röker ni?

Nej, vill inte åldras i förtid... blääää

Anonym: vilka är topp fem snyggaste killarna i eran skola?

Sorry, vill typ inte säga....men det finns några riktiga heting getingar... haha

Anonym: Vilka är topp fem snyggaste tjejerna i eran skola?

Awesomenezz tjejerna såklart!

Mickis


Anonym: Vem av er är hästtjejer?

JAG

Anonym: Är ni oskulder?

-
Lukas: Vem av er är snyggast tycker ni?

Alla awesomenezz tjejer

Denise: Har du varit tillsammans med någon från vår årskurs? Vilka?

Ja. awkwerd och säga??

Denise: Gillar ni någon, isåfall vem/vilka?

nää tror inte det, kanske

Denise: Vem tkr ni är snyggast i 7:an?

hahaaha några stycken

Elliot: E ni alla oskuld?

-

Anonym: Har ni varit ihop med ngn, isf vem/vilka?

ja. awkward att säga.

Anonym: vrf leker ni fjortisar?

leker?! när leker man fjortis och när är man fjortis?
svara på det så svarar jag på den här frågan.

Anonym: Satsar ni på skolan?

Ja de är klart man gör men vissa lektioner är verkligen tråkiga så man tappar lusten att ens försöka.

Anonym: vem är hest tjej?

JAG

Anonym: Är de där din riktiga hårfärg?

Ja, jag är blond och har alltid varit.

Anonym: går ni ofta på krök?

Absolut inte.

Anonym: röker ni?

NEJ!

Anonym: vilka är topp fem snyggaste killarna i eran skola?

HAHA de du....

Anonym: vilka är topp fem snyggaste tjejerna i eran skola?

VI SÅKLART.









Alice

Postat av:-
Är ni oskulder?
Svar:-


Postat av:Lukas

vem är snyggast av er tycker ni? hahah
Svar: Aweomenezz tjejorna såklart! Haha


Postat av:Denise

Alla: Vem tycker ni är snyggast i 7an? :)
Alla: Gillar ni någon? Isåfall vem?
Alice: är du oskuld? :)<3


Svar: Mig själv så klart haha,typ ingen i 7:an
Svar: Haha a typ,en kille som går i 8:an
Svar: -

Postat av Elliot:
e ni alla oskuld??? :P

Svar: -

Postat av: -

Alla: Har ni varit ihop me ngn, isf vem/vilka?
Alla utom mira: vrf leker ni fjortisar?
Alla: satsar ni på skolan?
Alice: vrf bloggar du aldrig nästan?
Alla: går ni ofta på krök?
Alla: röker ni?
Alla : vilka är topp fem snyggaste killarna i eran skola?
Alla: vilka är topp fem snyggaste tjejerna i eran skola?


Svar: Ehh typ många! Chrille,Isak,Emil,Kille som heter Tim (Nt han i MHS),typ Joel(?) Tror Killian också.
Kanske ngn till vet nt riktigt.

Svar: Tyvärr så varken är eller leker jag fjortis. :)

Svar: Absolut! Kanske nt 100% Men kanske 70-80%

Svar:Bloggar när jag kan,är ofta hos min mamma och kmr hem kl 18-19 och ska upp kl typ 5 så orkar ofta nt.

Svar: Hahaha-

Svar: Röker nt

3-4 som se bra ut haha men orkar nt skriva namn .

Svar: Inte i ordning:
Jag,Michaela,Julia,Emme,Alice,Mira
Typ :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0