TILL EMELIE FOGELKVIST

Om du drog ner byxorna framför mig skulle jag..
[] tittat bort
[x] garvat
... ... ... [x] tagit av mina byxorna
[x] säga "jaha, vad trevligt"
[]Bli förvånad :O

Om du hoppade på mig bakifrån skulle jag..
[x] skrika
[x] sparkat dig
[x] hoppat på dig
[x] frågat "vad gör du?"

Jag gillar..
[x] din kropp
[x] dina ögon
[x] ditt smile
[x] din stil
[x] se dig glad
[] se dig ledsen
[] se dig naken

Om vi blev jagade av nån skulle jag sagt till dig att..
[x] springa vi klarar det!
[x] skit i dig rädda mig!
[x] spring jag klarar mig!

Vill jag bli tsm med dig?
[x] ja ♥
[] nej
[x] kanske
[x] får se

Om du kysste mig skulle jag..
[x] kyssa dig tillbaka
[x] slått dig!
[x] blivit förvånad
[x] le mot dig
[x] krama om dig

Jag vill att du..
[x] smsar mig
[x] ringer mig
[x] träffar mig
[x] lägger in detta på din logg

// MICKIS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0