vad ska jag köpa?? :ooooo

Chaaa alla folks!
Sitter med ilhan i vår typ fettobiggo soffa hahah och kollar på nån film vet inte riktigt vad den heter.

Har lite beslutsångest för vet inte vad jag ska köpa till Ilhan har några grejer men vet inte vad han vill ha! jag dörr!
Och det blir inte bättre av att han säger: jag önskar mig inget mer....eller joo pengar. för det e juh så kul att ge nån pengar....NOT! -.-
men men tror faktiskt inte jag kmr få min älskade fjällräven :((((( i orkar inte säga vrf...hiihhi
om jag kollar på paketen så ser det mest ut som om jag kmr få en massa kläder! :)) me löööve kläder!!

JAG HATAR SEBBE. HAN TAR MIN DATA OCH LÄSER PRIVATA SAKER-.-.-.-
aja dampar måste taaaaaaaaaaaaagggggggggggga nu
Pusss bitch es

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0