Vi stöttar dig-

ASSSSSSSÅ! OMGBQ! Jävla fitt väder! Har typ stått ute i 2 timmar och nu har jag ingen kännsel i tår,rumpa elr fingrar!

Fast vi sålde bra,yay. Bättre än dom innan kan bero på att en människa stod och skrek: PUNGKULA.

Hmm undra vem.

Vi typ ligger/sitter/står och äter pringles och driker Sprite. Tatatata.

Känner att vi är intressanta.

Jag har typ ätit 3 korvar...och Anna en hamburgare som hon nt delade med sig av.

Emelie och Mix har gjort en cp låt som veeeeeeeeeeerkligen nt suger...

Dom lägger up texten sen.

Ska kolla om jag får sova hos Emme idag! Mix typ kan nt pga en heeest,nt en sneel heeeest.
Men skulle vara awesome(nezz) om jag fick sova dääärrh.

Älskar 8 Mile filmen,så bra!


Sees


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0