Words will be just words till you bring them to life

Hoooooola
Idag i skolan hände typ inte så mycket, eller det gjorde kanske det men jag kommer aldrig ihåg sånt, lite trög bara.
Efter skolan så drog jag och Lara till henne och åt lite haha, sen drog vi till tempo, köpte dextro (kärlek) och nåt annat och låtsades att det va 2010 då vi va med varandra hela tiden, bokstavligen.
Sen drog vi till liljeholmen, blev aningen dissade av snubben som delade ut Mer, vi gick typ skitnära för vi ville ha, men vi blev totaldissade. Skills.
Sen mötte jag upp mamma och drog till skärholmen för att kolla på skor. (upptäckte imorse att mina uggs va trasiga, skon hade typ lossnat från sulan? Så jag behövde ett par nya)
Det blev ett par mörkbruna mellanhöjd typ, soooooooft.

Just nu sitter jag och kollar på 2 1/2 men, mycket roligt.
Imorgon är det schemabrytande, börjar 9. SOFT. Efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra men aja.

Puss :*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0