Did he go and leave you all alone-

Idag har jag vart hungrig,druckit MONSTER,ätit godis,vart ett fetto,tryckt in en typ havreboll i Emelie's mun...
Garvade i typ 5 min,Ahahah alla kollade sne.?...?

Sen så skulle jag åka och klippa mig på Hårgänget fett bra! Men hade en timme på mig innan jag skulle åka så jag va med Chrille i "Centrum" och gjorde inget. Men sen träffade jag Alice som skulle träffa Lara i Aspudden så jag va med dom i typ 5 min? Sen åkte jag till Slusen.

När jag hade tvångs städat mitt rum i 2 timmar ringde Emelie och frågade om jag ville komma och spela RISK med Michaela,Mats och hon. Jag vann. Ofcourse!

Sen efter det ringde Alice och frågade om jag ville vänta med henne i "Centrum" i en halv timme men skulle handla mat. Lixom så klart man väljer maten...
Hahah.

Nu lyssnar jag (Drogar jag*) John Mayer-Im on fire.

Älska.

Orkar nt ladda upp bilder...

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0