Its never going to be the same again. And thats whats killing me.

image description
Så het man kan vara!
Tjaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Tänkte berätta lite om min spännande *host* dag nu, hihi
Hade skola, No-prov, det va till och med kul, det va lite som typ postkodsmiljonären haha, så det va inte tråkigt iallafall. Sen va jag och Mira awesome på hemkunskapen och lagade nudelsoppa, haha
Sen var det lunch, hihihihihihih, typ inget speciellt hände, och sen hade vi bara tråkiga lektioner och så slutade vi klockan tre som sagt. Med världens tråkigaste lektion.................... BILD
Sen drog jag och Emelie hem till mig som sagt och hon har redan sagt vad vi gjorde så jag pallar inte skriva det jag också.
Men sen drog jag till gymmet och tränade med familjen, väldigt intressant.
Sen åt vi middag, sent typ, tacos :D
Men nu ska vi typ kolla på lite The Big Bang Theory.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback