JULIA

Tja allihopa. Det är jag som är Julia :p Jag har typ världens bästa/sämsta humor (vet inte riktigt vad som räknas som bra och dålig humor och min kompis ville inte hjälpa mig med det :() men jag garvar typ åt nästan allt, men jag kan faktiskt vara seriös också *stolt*.
På fritiden så är jag väl mest med kompisar, men jag går också på dans och sång på Lasse Kühlers Dansskola två gånger i veckan.
Jag har haft några bloggar innan, tycker det är kul att blogga, men jag vill inte ha en själv, haha.
Kan väl göra en lista på vad jag gillar och inte gillar, precis som Alice, för jag har inget liv ;p
Gillar;
Shopping/kläder
Musik
Smink
Magrutor (a)
One Direction <3333333333333 (speciellt Niall, blondien)
Temple Run
Mina underbara vänner
Lov

Ogillar;
Lök!!!!!!!!!!!! usch
Svek
Småkryp :( speciellt kackerlackor, pga en inte så trevlig upplevelse förra året..
Att sluta klockan 15 på fredagar, suger bajskorv.
Hemkunskap, hata att laga mat :(
Det va typ det enda jag kom på för tillfället, är stolt över mig själv.
Men aja, nu ska jag typ gå och göra nåt annat, för jag typ bränner mig på min data och svettas ihjäl för den är typ äckligt varm.
Puss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0