Lek inte svår, jag tappar bara intresset.Va inte för lätt, det äcklar mig.Va dig själv och jag älskar dig.

Kom typ nyss hem,hade typ okej roligt på gården. Jag och Elvira flumma sönder,och gjorde en klimakterie tårta mkt roligt! Emelie slickade på min näsa,Julia åt en pankaka doppad i råa ägg och typ sur mjölk (Ew!) och typ sånt hahah. <3
 
Har ju typ Shemabrytande imorron? Kanske stannar hemma orkar förmoderligen nt :d
Låter som en skolkare men så får d vara...

Kan nt sluta droga min nya favorit låt! Argh! Så braaaaa!

Tror att jag e lite hyper efter en siraps/pankaks tårta...PartyPinglan

Eller så ska jag ha cp kläder och sprida lite "Glädje" imorron,hahah.

Typ leggiings och en cp tröja?

Ska välja morrgondagens kläder nu,om jag orkar.
Känner verkligen att jag nt orkar med ngt just nu.

Efter alla emo låtar så vill jag ha en pojkvänn hahah låter liiite desperat och en onödig anledningn...

Vi höres,kanske bloggar mer ikväll


"You don't have to like me, i'm not a facebook status"


Puuusssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0