Men vad jag än gör så är jag inte hon, hon som du tänker på, hon i din dröm. Jag är bara någon, någon du glömt.

Hola.
Ligger i sängen, gör inget speciellt typ.
Va ju på gården idag, hade skitkul där. Åt massa pannkakstårta så jag mådde typ asilla, inte kul hahah.
Jag gjorde dom dock inte, satt bara och kollade på med Denise och vi åt dom trasiga pannkakorna :P

Imorrn är det schemabrytande dag i skolan, vi ska typ hålla på med uppfinningar, pallar verkligen inte. Men jag har iallafall lite sovmorgon, alltid nåt positivt. Sen har jag typ dans i flera timmar, för vi har rep efter själva lektionen så det blir typ aslångt och jag kommer dö. Myspys.

Men nu ska jag typ sova, puuuuusss.

Ny profilbild på Facebook :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0