MIRA

hej folk :))
HAHA dubbelhaka mobba inte..
ja, iaf, jag är och heter mira.
(feeeett tufft jag vet)
alla har fått damp på mig för att jag inte har bloggat men om någon hade sagt lite inlogningsinformation till mig så skulle allt varit frid och fröjd!
ja leker lite copycat och bara writar lite things om moiii :))
saker jag gillar
julia (humor), emelie och alice och lite andra friendss.
mistral <3 (häst, fyi)
stallet och massa folk där
snygga magrutor
att vinna!
eminem samt green day
julias kläder
ibland fotboll, och snygga killar som spelar fotboll :)))
JUSTE jag äter inte rött kött eller kyckling. men jag äter fisk och skaldjur :)
saker jag inte gillar
dryga personer !
att förlora en hemmamatch, eller en match överhuvudtaget!
stinkbomber i skolan, asså usch, man HAR inget LIV om man tycker att det är kul :/
mitt knä för tillfället
att faila
att min brorsa spelar skyrim 24/7
blogg.se appen som fuckar sönder !
att ha glömt att stretcha och få värsta träningsvärken ! :O
gammal pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0