They will never figure me out

Omq glömmde nästan att blogga! Så får det nt vara!
Efter skolan gick jag hem till Emelie (<3) och åt macka...Köttbulle.
Sen typ drog jag till Mariatorget och skulle träffa Etta,Billie och Ninni dom sa typ att jag skulle åka till Skanstull och då gjorde jag det träffade dom där åkte till Mariatorget elr Slussen minns nt riktigt,sen drog jag efter typ 30 min haha onödigt... Ska shoppa på fredag! Yay! Hatar att nt ha bra kläder,kan bara nt ha samma "outfit" i två dagar det är nt så jag jobbar.

Sitter och lyssnar på Eminem och ska typ ringa Alice och snacka lite.


Jag saknar,älskar och hatar min älskade Mix så jävla mkt! Hatar henne för att hon tog med sig mitt hjärta när hon åkte. Hon är min värld. Kanske nt synns på dagarna att jag saknar henne... Men varje kväll gråter jag typ floder. Lyssnar på Eminem-When im gone och Syster sol <3 Älskar henne min Michaela. Alice älskar Michaela. Föralltid.





Gammal biiild

Älskar dig.<3

Pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0