Utan dig är jag inte hel du är min bättre del.

Emelie och Julia har dragit hem. Inte roligt för mig. Har vart och handlat typ väääärldens sötaste typ Coca Cola flaskor!!! Ihhhh jag är kääär! Haha älska (a).
Imorse när vi vaknade såg jag ut som...HEJ KOM OCH HJÄLP MIG.
Så då fick vi städa där nere i min källare efter att vi hade flummat sönder i typ...5 Timmar?
Så då dushade jag medans dom våldtog min dator/ mitt rum.
*Gråter*
Stackars mitt rum...
Aa sen sminkade jag mig och fixade så nu ser jag fortfarande ut som "KOM OCH HJÄLP MIG" fast utan Hej:et!
Mkt bra!
Hatar att jag nt har fått min IPhone änn...Vill ha Blogg.se Appen för nu mst jag lixom lägga upp bilder på fb och sen lägga till dom på bloggen,Sjukt jobbigt.
Som sagt så ska jag fixa min kamera,kmr bli bätter bilder då :)

Juste glömmde nästan skriva att det va farsdag idag! (För er som missade det) Jag har typ städat i köket eftersom att min pappa nt har tid så då gjorde jag typ honom en "tjänst",Sen dukade jag super fint! Och gav honom skit fina glas! REA på dom hahha det är jua lltid ett + nu ska jag bara komma på en bra pressent till Miche (Min låtsats pappa för er som bryr er) Sen vid klockan 20.00 ska jag sova...Asså annars kommer jag dö imorron.

Jag börjar typ halv tio men orka vara trött haha<3

Ska gå och typ äta nu? Men vi höörös Puss Puss.



Asså ew på bilden men aja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0