Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer...<3

Tjaa!
Har typ tråk :( fast snart kmr Alice Fors, hon ska sova här fett kul vi kmr ha har typ 100 kilo godis(fetton jag vet) hahha...
Ska typ hyra nån film eller nått:) Imorrn ska jag kanske kolla på Breaking Dawn me julia om vi kan och orkar annars kanske vi bara ska träffas?? Eller så ska jag va me Alice Fors eller Alice Eb om hon har komit hem från Göteborg...Saknar dig<33
Fick nyss sms: Alice F kmr snart yeeey nu e jag typ gld haha:D
Idag har jag typ varit på basar, d va typ mkt roligare än jag trodde, jag och nikki hade typ fettkul och skrev på varandras armar... hihi nolifers
Sen åkte jag och mamma på barnkalas haha typ kul...:) Och fick ju tårta mm gott
Glasstårta faktist om ni undra
Men nu kmr Alice, ska typ äta
PUSS OCH KRAM!
<3333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0