We Are The Superlative Conspiracy-

Älska! Haha bara pågrund av Jakke har jag blivit galen i WESC... Var nyss och köpte ett par vita,ska köpa alla färger! Hörlurar ist för väskor.

Idag har det hänt typ..Inget?
Trodde att jag skulle ha mitt NO prov och hade pluggat ihjäl mig,to bad för mig att det var imorron...
Jag och Julia typ garvade ihjäl oss på NO lektionen idag,det va en mkt vacker bild...

Thihihi.

Efter skolan typ "missade" jag tåget och typ "hängde" men Alice och några till. Klubbor <3

Åt nyss mat,pasta för dom som bryr sig.

Nu ska jag duscha och typ fixa en outfit tills imorron

Pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss på dig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0