cause when a heart break, no it don't breakeven

hejjjjjjjjjjjjj.
idag vaknade jag halv elva (!!) stolt :))
tog en dusch och åt frukost, sen drog jag och träffade mira :D
har saknat henne jättemycket om någon bryr sig..
vi drog iallafall till skärholmen och letade i varenda butik efter nån tröja till mira som hon kunde ha idag (nyårsafton!!) och i sista butiken (cubus) så hittade hon ett linne typ.
mycket fint
sen åt jag glass och mira drack cola.
jag kände mig fet då.
then we took the tunnelbana home, said goodbye and went home
nu har jag iallafall precis ätit lite lunch, ska kanske börja fixa mig snart, vet inte vad jag ska ha på mig och vi ska åka om typ lite mindre än två timmar.
hehe.
Gott nytt år everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0