poshien

jag red en åsna igår, hihi.
okok det där lät fel, men hon är faktiskt sooet :)
trodde att hon skulle vara helt jääätteflippig och jobbig och stel och uschig, men hon var faktiskt riktigt mysig. men jävlar vilken stor häst..!!
hade aldrig ridit hästen i hela mitt liv, hehehehe.
min uppfattning om henne har förut varit att hon kan hoppa rejält bra och steeeel i dressyren, och ja dresyren var hon ändå inte den värsta :))
vi gick på volterna, fast på en fyrkant liksom, och gjorde grunderna till en bakdelsvändning.
först i skritten var det stelt och segt, men sen i traven var hon så myysig och bara aaaah underbar! :D
hade dock lite problem med vänsterbogen heheh men att hon kom till någon slags eftergift var kul ;)
har inte så mycket mer att säga, hoppas bara att jag får henne nästa gång, och kan fortsätta likzom likzom.
haha coctail fick ryck och ba hej galopp helt random från halt ..? haha nea ;)
naw
riiiktigt bra teknik dude
mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0