Hola this is Emms!!

Heej! THis is emelie men jag typ kallas Emms eller Emme.:)
Jag e 13 år och ja har typ ingen humor?? På min fritid e ja typ me kompisar och tränar handboll och friidrtt men ska typ sluta på friidrott och kanske börja på dans med Alice:D
Jag har haft en blogg, med julia men den blev väl nt så lyckad...hehe
Jag har inget liv, jag e pedofil och är typ lite pervers???!

Just nu sitter jag me alice och julia, snart ska vi åka och handla och snart kommer Anna :)
HAHAH och alice e typ väldigt konstig och dissar sig själv...
Ska typ härma alice och julia genom att skriva lite saker jag gillar och inte...

Saker jag gillar:
Kompisar
Shoppa
Facebook
Mobilen
Musik
Datan
KILLAR<333

Saker jag typ inte gillar:
När Alice petar miig i näsan
Ilhans fisar (d e min lillebror för er som undra??)
Äckliga kryp
När mobilen fuckar upp sig-.-
Idioter
FITTUNGAR! (inte bebisar som kommer ut ur fittor)

D va typ allt om mig?? Here comes a bild:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0