!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heeej!
Igår va jag med Alice hela dagen, vi åkte t heron city o kollade på beaking dawn, sjuuuuukligt bra!
Sen åka vi o hämtade mina grejer o sen till alice för en feeeeeeeeet övernattning......
HAHAHAHAHAHA vi typ flummade på facebook, kollade på fet bra skräck film, ringde Emelie kl 2 o trodde seriösst att klockan var 9 HAHA.
Kolla på sex and the city till 05.00, gick upp o åt frukost kl 13 hahahahahahaahah shiiiiiet va kul de va!
hhihihihihihihihiihjiiihihhihiii!!

Min nya profilbild.
HAHA för er som inte läste de på facebook så hade ja o alice en fiin  konversation:
Alice: kan du hämta läsken??
Jag: nej jag är en nunna som är fet och som inte får röra sej....
//Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0