i am baaaack :)))))

aloha.
ja, min uppdatering har varit rock bottom nivå under jullovet asså :( förlåt men det har varit så mycket med stallet och andra bloggen, haha och jag har varit lat :PPPpppPPppPppPP
mihi.
sen börjar ju skolan imorn, hoppas att det är enligt schema för annars kommer jag vara forever alone i en timme, och typ sitta och slå huvudet i väggen för att jag hade kunnat ligga och typ sova i sängen då. !.
nytt år, nya tag, *laddat batteri* och nu ska jag försöka verkligen göra läxor och plugga i tid, allt blir så mycket lättare då, sen behöver man ju bara repetera liksom ? ;)
jag är lite taggad, man blir ju det, lite skolspirit, haha ;))
hejdå
diggiloar julias glitterkläder också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0