Jag ska dansa fastän hjärtat brister.

Hejhej.
Sorry att jag inte bloggat tidigare idag, har försökt göra klart min bokrecension, och jag lyckades göra det för cirka 10 minuter sen. Fett stolt.
Blev väckt typ 11 tror jag, va skitsur och skittrött. Får alltid damp när någon väcker mig, heheh.
Min syrra frågade om jag ville följa med till kusinerna och baka, men jag pallade inte, så det blev ingen bakning för min del.
Om vi inte bakar senare idag vilket jag tvivlar på..
Klockan 16.30 så ska jag iallafall kolla på Kenny Begins om jag inte spelar in den. ischlo pischlo. love it :DD
Just nu sitter jag iallafall i soffan och lyssnar på Säkert! och kollar på bilder på weheartit, myspys.
Bloggar senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0