Om kärlek vore en droppe så skulle min kärlek till dig vara ett helt hav <3

Chacha
Sitter och gör absolut ingenting. Nyss så spela jag mw2 haha och pratade med Elliot. Haha roligt liv man har :)
Snart ska jag kolla på typ In Time?? Om sen heter så..?

Egentligen så skulle jag tränat idag men e fortfarande sjuk och har ont i min hals :( men känner mig bättre än förut så ska nog träna Imorn :) jag känner mig som värsta fettot har typ inte tränat på en vecka :o
Eftersom att jag varken har fått min fjällräven eller min IPhone så ska jag stanna hos pappa tills imorn för då borde jag få dom..

Hela mitt inlägg känner jag va väldigt mycket Vem fråga?? Eller K.bry haha
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0