Vart la han den??

HEEEEEEEEEEJ!
Jag hatar Julia! För hon skriver typ allt...
Men aja som hon sa så var vi i Skärholmen. Jag ville ta en kundvagn och gå runt med den, men julia bara näe folk kmr typ tycka att vi e konstiga?! Jag: Ahahah folk tycker redan det?? :o
Köpte typ upp 100kr för ingenting men ändå haha..

Snart kmr svaren på frågestunden men Alice och Mix e lite långsamma på att svara känner jag!

Men nu ska jag äta en clementin, hahah som jag inte fatta vad det va igår men som vanligt så berättade Julia det för mig :) Lixom mobba inte! Visste inte att det stavades så!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Julia

HÄR HÄR!

2011-12-06 @ 21:24:31
URL: http://awesomenezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0