bitch you get no love

Hejhejjjjjjj
Idag så var Mira sjuk så jag såg ut som en fat loner idag också. Synd om mig.
Men dagen flowade on, haha, jag typ höll på att ramla av stolen på engelskan, fick typ skitmycket ryck och typ flög upp/ner. Jag fick asmycket skrattutbrott och alla typ började skratta haha, fetttt kul :D
Och sen på idrotten så va det såna där tunnlar av mattor typ och jag typ la mig på den och då typ ramlade hela saken och jag och Emelie började asgarva. Kände mig assmidig idag, seriöst.
Efter skolan så drog jag till Emelie, vi kollade på tv typ och va allmänt sega. That's our style ;)
Men nu ska jag typ gå igenom svenskan eller nåt, PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0