Min Prinsessa.

Jag skriver ett brev för det känns ganska töntigt att beskriva min kärlek till min vän är omöjligt. Du är finast du är bäst du är helt underbar! Du får mig jämt på bra humör,ja du får mig alltid glad! Jag ler när jag ser ditt namn,ditt namn står bland stjärnorna. Du är min Lucia,bättre än tärnorna. Du är min prinsessa du är allt jag vill ha,du och jag för alltid det är så det ska va! Kommer aldrig glömma dagen då du fick min MSN,Kommer aldrig glömma dagen första gången du sa hej,Jag älskar dig det är självklart efter allt du är den bästaste av alla och jag har taget om din hand! Du är den som får mig på bra humör när allting känns Fuckat är du den som får mig titta upp öppna minaa ögon och se det vackra som vackra som du har,vet nt vad det kallas men jag säger äkta vänskap! Jag känner i min mage någonting börjar räta ut sig livet har vart en knut,men den börjar knyta upp sig. Det känns sjukt och säga men jag älskar dig idag och om du inte fanns vart skulle jag då vartt? Du är bäst gumman du är den finaste på jorden,du är den jag behöver ta åt dig av orden! Det är sanningen som kommer. Du står kvar vid min sida,och jag kommer alltid stanna. Du har något speciellt vet inte vad det är du måste stanna kvar anars klarar jag inte av det här! Du ställer alltid upp vad det än ör som har hänt du backar min rygg morgon,middag,natt och kväll! Se i mina ögon och säg mig vad du ser jag lyser för kärleken till dig som väger mer,mer än alltig annat. Allt som har vart svårt börjar räta ut sig.


Tack.


Lizen-Min Prinsessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0