Sometimes you have too run away, just to see who will come after you.

Heej!
Sitter och kollar på Phone Booth. Har sett den förrut men hade lust att se den igen för kmr inte ihåg hur den slutar :p

Imorn måste jag typ "vända" på dygnet så måste gå upp 10 bläää! Men kl 10.20 så kmr mix och vi ska äta fruukost haha.
 Efter det ska jag va med julia och mix tror jag??
Kmr bli fet nice!!

Om posten inte fuckar upp igen så ska jag få min jacka imorn :) yeey! fast ska väl inte ha för stora förhoppningar..

På fredag åker man på handbollscup, ska bli fet kul! fast måste typ gå upp tidigt :(
Efter det när jag kmr hem så blir det ev en härlig Sleepover med några av tjejorna eller bara mix :))

Men nu e reklamen slut.
p u s s ! < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0