Ett päron till farsa firar jul

Heeej!
Just nu sitter man med mats och kollar på Ett päron till farsa firar jul. Alla gäster har dragit så det e lite typ tyst eller nått...

Jag är väldigt glad! Dels för att det e julafton och för att alice och mix har börjat blogga!
Alice och Mix ni ska veta att jag älskar er vad som än händer och tänker inte låta ett löjligt bråk förstöra allt! Puss

I julklappa fick jag:
Plattång/locktång,Björn Axén för er som undra :P
Böcker/ en bok
Filmer
Kläder
Presentkort
Parfym
Smink
Och lite fler saker

På annandan ska jag fira jul med pappsen :) kmr bli skit kul! Tror jag kanske kmr få en fjällräven jacka! Inte en tjockis

Har inget att göra eller skriva :(
Puss


Kommentarer
Postat av: Mickis

sv till emelie: visst jag är hemma

2011-12-24 @ 23:20:50
URL: http://awesomenezz.blogg.se/
Postat av: Alice så klart<3

Har också en platt/locktång från Björn axen! Hjälp mig fatta hur man lockar med den... Vilken parfym fick du?<3333

2011-12-25 @ 12:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0