hopp

ja, idag så red ju jag.
hehe.
först så red vi fram lite grann och så, sen hoppade vi ett räcke från E till B och bytte galopp först från vänster till höger och sen från höger till vänster.
från vänster till höger gick det bra, förutom att han drog på som satan och jag bara satt där och gjorde ingenting, i princip.
det är så sjukt jobbigt när han taggar sönder sådär, han stog nästan och galopperade på stället idag,det är bara jättejättejättejättejobbigt.
från höger till vänster gick sjukt mycket sämre, han är typ svagare i höger bak, har det upptäckts. det gick två gånger, av typ sju.
det har ju gått bättre.
sen skulle vi hoppa tre hinder som i ett S, ett hinder typ vid H, ett från B till E (tror jag, kan aldrig skilja på B och E..!) och ett vid F. i den ordningen. först drog han mycket och då blir det alltid fel galopp för mig, men jag suger verkligen stenhårt på att se galoppen, och jag kan inte känna när det är kors. så jag fick avbryta en gång och börja om och då gick det bäst, men det var sista gången när hon höjde lite också.
som sagt; det har ju gått bättre men sista gången gick det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0