Så vi gör!

Hej!
Har nyss varit med mix, skulle träffat alice men det blev lite ändrade planer haha..
För typ ett tag sen så blev man bombad med chatt saker av våra salkers nollnollorna. Fast igentligen så har det mer blivit som om vi stalkar dom hahah

Idag har man varit i skolan, hade typ damp på allt och alla(men då e allt som vanligt bara)
Jag och anna hade lite roligt på musiken eller det va lite idioter som jag fick damp på..
känner att jag har skrivit damp och mobba i alla mina inlägg hahah..

Imorrn ska jag typ åka med mix till skolan, K jag vett hahha

Jag gillar våra fina svar på frågorna! Men jag gillar inte att julia inte e inne på msn eller facebook!
Vill typ chatta med ansikterna.... om ni fattar?? typ man lixom kan se på datan.. haha

Jag har inget liv, redan tänker ni haha men jag typ sitter och lyssnar på mina fiskars akvarium det låter så här: blubb blubb fatta ni?

Okej nu känner jag att det e lite K.bry över mitt fina inlägg haha så borde nog bli en kaktus nu.

PUSS!
HAHA sorry men tvungen att lägga upp den här oxå!


Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHHA OMG VAD FUL

2011-12-08 @ 21:32:55
URL: http://Http://awesomenezz.blogg.se
Postat av: Alice,ofc<3

Rawr så sexig bild asså!<3

2011-12-08 @ 22:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0