Sidan är tom när jag vänder blad-

Kom nyss hem från typ en glögg fest? Alla va typ 50+ och dom drack rom? Ahaha heeelt stört.

Älskar Norlie & KKV <3

Har så sjukt tråkk har NO läxa men fattar nt vad man ska göra. Pallar nt. Jävla läxor gå och suddda er elr ngt.

Hoppas att mina UGGs kmr snart!

Har typ gått en vecka snart,lite orolig. Kosta jag bara typ 1000 kr men lixom kunnde ha köpt annat...

Vill ha mina UGGs är desperat. Desperat Offer.

Haha alla mina inlägg är ju så sjukt roliga också!

Bra att Miss Mira har börjat blogga mer på den här bloggen!

Älskar er Awesomenezz tjejer!

Pussss







Gucci Mamma är i stan,hänger runt på Sture Plan festar hela daaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0