You said you would never break my heart-

Tjeeenis. Kom hem för ett litet tag sen,köpte CocaColaLight mums. Pappa är typ sur på mig? Knaks eför att jag beter mig som en "Bitch" Hehe...

Va på Emmes träning och stalker ringde alla,men Chrille och Jeppe svara nt tack för den.
Ska slå Chrille imorrn.
Jeppe svara nyss och då förklarade jag vrf jag hade ringt.

Fast Killian svara! Och orkade snacka med mig i 7 min! Rekord. Tack Killian.

Dom är mina och Emmes offer.

Fekke hos Anna förut idag,hahah vi typ badade fötterna sen tog alla av sig byxorna (låter fel jag vet)
Och typ badade ahahha dörr!
Det va väldigt roligt! Anna blev bara LITE sur...

Nu kollar jag på den mest awesome serien: DALLAS älska <3

Chattar med Emelie min peddofil.

Rawr.

Ahahaha ska fixa kläder tills imorrn sen.

Men vi ses. 

Och gkömm nt att LÄSA & KOMMENTERA varje dag! 


Pusssssssss-
 


Kommentarer
Postat av: Frida

härlig blogg du har! önskar dig en skön torsdag:)

2011-12-08 @ 09:48:16
URL: http://frideliine.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0