ALICE

Aa Alice heter jag jag är 13 ( För dom som undra...).
Jag har så JÄVLA bra humor så det finns knappt ord för att beskriva!
Hahah...
Jag lyssnar på typ Eminem,RMK,SnoopDogg,Busta Rhymes osv om du nt lyssnar på ngn av dom här så ska du klicka upp Spotify elr Youtube mkt viktigt!
Kmr länka "Dagens Låt" varje dag också så nu har dy ngt att se fram emot,yay mej!
Ska fixa min kamera så att jag kan smyg fotta Emelie,Julia och Mira och lägga upp lite pinsama bilder!
Thihihihih.
Vet att dom älskar mig också.
Ehh vad mer kan jag skriva om mig själv elr typ ngt sånt...

Ehhh...
Aa nu vet jag! Ok det känns seriöst som om jag snackar me datorn *Slutar*

Jag gillar:

-Sköööna människor
-Min dator
-Michaela,Julia,Emelie,Mira,Anna,Alice osv
-Musiiiiiik!
-Shoppa
-Sommarn
-Tyskland<3

-Champinoner.......................

Och typ sånnt

Jag gillar nt!

-Spinndlar! Asså ew.
-Kyla och slask
-Att mitt rum blir stökigt av sig själv...Typ

Hahah kmr nt på ngt mer.

Som sagt så ska jag fixa min kamera

Så det blir en FB bild den här gången



Jag vet att jag ser lite mosad ut men aja hahah


Pööösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0