behind every bitch,theres a boy who made her that way

HOla people! Sitter me Alice som typ äter sina lösnaglar... usch! Vi typ kollar på random folks bilder(mobba inte min svenska) Mkt roligt! Igår kolla vi på Fantastic 4 haha Alice va väldigt insatt, jag typ satt och smsa.
Efter d så kolla vi på Two and a half men typ 100 avsnitt...
Vi typ somna 1 (stolt) vi typ brukar inte sova alls haha

Snart kmr typ min mormor och morfar......Min mormor ska typ fixa min fucked upp data jippi
Sen ska Alice typ dra??? Eller jag vet inte hon ska typ ha gäster.
Då ska man väl träffa Julia eller Nått för Alice Eb kan inte... hon ska typ inreda sitt rum? Bajsa
Men nu ska jag typ limma fast playboy lösnaglar:P
Chao!

Hahha old times
Yummmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0