ETT RIKTIGT JÄVLA AS!

HOla! Sitter i soffan, slappar och kollar på Criminal minds:)
Idag va man först i skolan, lika kul som vanligt... sen följde julia me mig hem och efter ett tag kom alice och chrille, mkt roligt. Sen skulle typ alla gå och jag skulle på träning.
För er som undra så har jag typ städat mitt rum(stolt), fast igeentligen så ser man typ ingen skillnad hehe
Snart kmr julia ringa, det va typ skit viktigt fast nu fick jag veta att hon nt kmr ringa och att det inte va skit viktigt-.-
Juste Mixis kmr hem idag:D så jävla kul har saknat henne så sjukt mkt! ÄLSKAR DIG<3333333333333

hahah har typ fortfarande ingen bra bild på mig men....


julia,jag och alice fors
F[o]re[ver]<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0