Everything about this is real-

Idag så hade jag sooov morgon! Äger.
Vi gjorde typ inget. Köpte L.E på rasten och Redbull efter. Knark. Är bäst om du blandar med IPREN.
Jag och Michaela åkte till Skärholmen och köpte Julklappar. Kötta med typ pengakort.com!
Haha jag blev typ fett glad när man bara gav den koden sen fick man lixom det man ville ha! fett awesome(nezz)

Köpte typ en LUSH (Stavning) box med tvål och lite sånt till mamma,En typ nöt skål och en nöt knäckare till pappa ska köpa nötter på Onsdag. Köpte en Ipad,Iphone och Ipod penna till Miche. Och typ glögg? Ska slå in allt sen.

Känns typ bra att ha hittat lite grejer.

Sen så satt vi på typ CoffeHouseOfGeroge,köpte typ en muffin och Cola Light-


Ska nog köpa mina UGGS idag är glaaader! Thihihi.

Sen va jag och Michaela vid typ City Gross...? Och lekte i en helikopter! Den va så snygg! Asså omq vill ha en.
Och NEJ vi såg verkligen inte för stora/feta ut för den...Tog mig 10 min att klättra up och trycka in mig själv i den.
Den var Lila. Vill ha en i mitt rum. Nu.

Michaela kanske laddar upp lite fina bilder sen...

Ska käka lite mat nu,typ ris och purjolök...Kan inte stava till det ordet.

Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0