GODER MORGON KÄRA VÄRLD!

Just nu ligger Julia och klämmer finnar på sin IPhone den har akne problem mkt tråkigt,för den och oss andra som mst se det. Och jag är cp och stava bra. Emelie har sexiga pjamas byxor,samnt matchande tofflor! Dörr de e så sexigt! Man blir kåt... Alla har sjukt bar andedräckt också typ Garlic dip sås och lite annat...GottiGott Nu ville Emilli ha Monster,frågan är; Ska jag ge henne den elr nt?! Porr.com idag själv produserat. Typ... Mira dissa oss och Anna Anal också. Vi kollade på en (Lebb)ig film... Fatta noll av va den gick ut på? Men aja fattar nu ändå nt så mkt förövrigt. Man ska nt vara gravid och dricka monster!Bara till alla er som e d! Jag älskar Emilie es hår! nt bara fitt håret...Rawr byy rawr! Jag e filad tkr Julia fett taskig Nu Sad face is crying. I fkn hate tht bitch :'( But Shess good in bed thts whyy I keep her! YEAH BUDDYH! Vi ligger i en säng tsm nu. Och kollar å¨våra mkt fina dans vidoior! Jag kan stava.... Emeili slickar mig i ansiktet jävla äckel horan asså... JAG LUKTAR GARLIC I MITT ANSKITE! Ew. MACAREEENAH DANSEN! Gillar H:et på slutet Och Hatar Jimmy hanson? Aja dom dampar på min dikt om kvällen dööö och pussssys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0